praktické / jak hrát Bytosti / jak hrát Illeny / jak hrát míšence
Larp Nový Illen je dvoudenní fantasy hra.
Hráči zde pracují na vytváření svých postav a dějů před hrou tak, aby jejich prožitek byl částečně založen na základní kostře hlavního příběhu, ale přinášel i dost volnosti pro volnou hru a vytváření linek a dějů, které přinese až hra samotná.
Kroniky Nového Illenu: Návrat Krvavého krále
Sever započal boj o svou nezávislost. Brány Avalonu se otevřely a do Illenu se vrátily Bytosti a do Mythey magie. Hvozd ožil. Ale magie, která držela Krvavého krále, byla prastará, divoká. Thorncrestské království podpořilo Sever, Illenský císař spolu s papežem vyhlásili svatou válku proti Novocírkevníkům. Rozhořel se hon na Míšence. Míšenec mohl být buď Služebník nebo mrtvý. Nic mezi tím. Bezbranní Míšenci byli po stovkách a tisících deportování do táborů, na práci nebo na smrt. Jednotky dobrovolníků se vydávali do nitra císařství a hledali pašerácké cesty, jak Míšence dostat za hranice. Nový Illen stál na pokraji chaosu. A Krvavý král?
Krvávý král povolal starou a mocnou magii, aby se vlila do žil všech, kterým magie do žil patří a..
A pak se stalo něco, co neplánoval ani on. Na mnoha dávných zřídlem moci vyrostly jedné noci podivné kopulé, dómy, které utekly prostoru i času. Nešlo jimi projít tam a zpět. Ne, jen tak. Mnoho těch, co to zakusilo, zahynulo, než prošli skrz. Na první pohled to byla jen podivná magická stěna.
Než se učeným a moudrým podařilo přijít na to, co to doopravdy je, kupole zmizely. Jako by ani nebyly. Jenže pokud byl Illen na pokraji chaosu před kopulemi, nyní stojí v oku bouře. V každé kopuli totiž čas běžel po svém. Co pro jednoho byl rok, pro druhého dva a pro některé uteklo i 15 či 20 let. Sever sčítá své ztráty, ztracené a zmatené lidi i Bytosti. Na sever tajně přijíždí ti, kteří již magii ve svých žilách znovu probudili. Pod hrozbou církve i brzkého útoku Krvavého krále je potřeba zjistit, co se stalo a hlavně, jak z téhle šlamastiky ven, než se strhne něco ještě horšího.
Kroniky Nového Illenu jsou zpět. Krvavého krále nezastavilo ani několik stovek let magického spánku, sotva ho mohl zastavit covid. Pátá kapitola je zpět, magie na Mythey je zpět a nastal čas psát nové legendy.
Co se kupin týče, příběh bude otevřený hlavně Bytostem, Míšencům, lovcům čarodějnic a Seveřanům. Samozřejmě nikdy nepohrdneme klérem Slunečního boha.
Hra není zaměřená na boj, ale pracuje s možností si dát po hlavě mečem i magií.
Termíny přihlašování jsou uvedeny v části Registrace. Z přihlášek budeme vybírat.